click di bawah..

click dibawah..

Friday, November 12, 2010

dah sampai penang...

best giler smpai penang... sampai pukul 5 lebih...trun kat butterworth... sepbek skit lg aku nk terlepas phntian, gara2 ngatok yg teramat sgt... alek2 bgun2 ja... eh kak ni kat mana ni? buterworth dik.. apa lg aku pn kelam kelabot bgun.. smua org dh siap2 nk trun...kalu x aku x bgun aku dah lama p changlun dgn perlis ~destinasi bas aku lps ni.huhu..

erm..yg bestnya.. trun2 ja bus brpa minit kmudian, abah dgn mama smpai... abg pit pn ekot...cian abgku yg mls bgun awl, kna bgun awl smata2 nk amek aku...haha...tq2... baru kul 5 lebih.. azan subuh pn berkumandang...

abah stop solat kat masjid tepi jln... yg bestnya hari ini jumaat.. solat panjang sket. imam baca surah as sajadah... buat sujud sajadah... ~tenangnya hati...

dah selesai solat ape lg perut pn berbunyi~lalalal minta diisi... abah bw kami mkn roti canai... apa lg kami mkn kat kdai nasi kandaq la,pagi2 dah buka... mamak dok tebaq roti canai aroma kuah kari fuh.. x dpt dilupakan...haha.. sedop!

tp kami mkn kat tanjung... so,kami merntas laut nek ferry....x nek jmbatan coz kalu nk gi nek jmbatn jauh lak nk pusing... terminat bus dkt je ngan ferry...


toot2... lmbat nya... haha tp best gak lyn prasaan ,angin sepoi2 gitu...hahah
lps hbz je mkn ... kami trus blk rmh... home sweet home tluk kmbar..

bnyk bnda ni aku nk wat time cuti sebulan ni...

1) nk wat kueh tart telur, roti kurasan (hahaha), roti tlur jagung
ni baru search tart telur ~resipi.. xtau la jd ke x... wish me luck.//..

2) nk settle hutang piutang yg tertangguh..sorry ye Mr Azeri

3) nk kemas rmh, tlg mama, smbil tguk tv cita pe yg best...

4) nk gi parit buntaq jumpa kwn... insyallah...xtau lg...

5) ha ni yg bezt sgt2 nk jmpa kwn2 lama... huhu miss them so much! hari isnin mgu dpn insyallah... nk gi school.. yey!

6) nk kuar dgn kwn nk men bowling, gi panatai korek siput ke... best nya.. lama x wat...picnic

7)oh my ice blend! hahah....

8)nk mkn cendol dgn laksa.... char kotew

9)settle apa yg x settle.. hhehhee

ok chow chin cheee...

No comments:

Post a Comment

what is your suggestion???

mai tenguk nie!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...